← Terug naar de blogpagina

Een digitale wenskaart biedt meer voordelen dan eentje op papier

11 november 2019 - De Huzaren

KCVM dig wenskaartDe laatste rechte lijn richting eindejaar is ingezet, tijd om uw wensen voor te bereiden. Met een wenskaart zet u uw organisatie extra in de kijker bij uw prospecten, klanten en leveranciers. De Huzaren ontwerpt uw wenskaart op papier en/of in een e-mailing. Een digitale wenskaart biedt meer voordelen dan haar papieren tegenhanger.

Persoonlijk

“Een mooie wenskaart in een verzorgde omslag is persoonlijker”, hoor ik u denken. Wie zijn wij om dat tegen te spreken. Een deel van onze klanten houdt inderdaad vast aan de traditionele wenskaart. Al doet de digitale wenskaart zeker niet onder op het vlak van personalisatie. Beschikt u over de persoonlijke e-mailadressen van uw klanten, dan wordt uw contactpersoon in uw digitale wenskaart ook persoonlijk aangeschreven.

Mooi en verzorgd

De mogelijkheden bij het ontwerp van uw digitale wenskaart zijn eindeloos. Tekst vergezeld van foto’s, videofilmpjes of een animatie, alles kan, afhankelijk van uw budget. De digitale wenskaart past zich aan, aan de grootte van het scherm waarop uw bestemmeling uw kaart bekijkt (computer, tablet of smartphone).

Currenti dig wenskaart 2Extra commerciële waarde

Anders dan bij een papieren wenskaart, biedt de online variant heel wat commerciële mogelijkheden. Via uw digitale wenskaart kan u uw bestemmeling laten doorklikken naar uw website, uw sociale mediaprofielen of een aparte landingspagina. We moeten wél vermijden dat uw bestemmeling denkt dat hij reclame ontvangt in plaats van oprechte nieuwjaarswensen. Geen probleem voor De Huzaren!

Steeds up-to-date e-mailadressen

Wat met het verzamelen en bijwerken van alle adresgegevens? Na elke e-mailing verwijdert onze e-mailsoftware alle foutieve en onbestaande e-mailadressen. Bestemmelingen die aangaven dat ze in de toekomst dergelijke post niet meer willen ontvangen, worden automatisch uitgeschreven. U krijgt al die verwerkte gegevens in makkelijke rapporten te zien.

Meten is weten

Bereikt uw papieren wenskaart de bestemmeling? Wordt ze gelezen? Uw digitale wenskaart vertelt ons wie ze leest, wanneer en hoe vaak ze gelezen wordt. Enkele dagen na het verzenden van uw e-mailing bezorgen wij u een uitgebreide analyse. Of u neemt zelf een kijkje in de e-mailsoftware, dat kan ook.

Efficiënt én toch goedkoop

Uw volgende digitale wenskaart wordt een huzarenstukje. Ze is mooi en verzorgd, origineel en heel budgetvriendelijk. Contacteer ons voor een vrijblijvende offerte!

.

Gecategoriseerd onder : E-mailmarketing


Tags: , , , , , ,


← Terug naar de blogpagina